Tuesday 1 November 2011

Hari 3 ~ 10 Perkara Yang Awak Benci...

  1. Saya benci katak
  2. Saya benci bila gagal buat sesuatu
  3. Saya benci bila bergaduh
  4. Saya benci menunggu
  5. Saya benci kena tipu
  6. Saya benci perkhidmatan yang tak memuaskan 
  7. Saya benci bile resdung datang menyerang
  8. Saya benci gosok baju padahal kena buat hari2
  9. Saya benci orang yang kalau berbual asik pasal anak, laki, anak, laki...Mengeluh anak kecik, mengeluh anak ramai, beri alasan tak boleh buat sesuatu sebab ada anak kecik, tak boleh terlibat dengan aktiviti kat tempat keja sebab suami tak izin...bla bla bla... Pelisss lah...
  10. Saya benci bile orang tanya bile nak kawin, bile nak makan nasi minyak dan sewaktu dengannya...Memang rasa nak muntah kat tempat kejadian jer...Haha...!!! No 10 nie paling benci antara yang terbenci...

Nota Kaki : Jangan memaksa diri untuk suka kalau sebenarnya kita memang benci.  Tu hipokrit namanya... Sebab tu tagline saya "Katakan Yang Benar Walaupun Pahit"...

No comments: