Saturday 19 November 2011

Selesai Semua Urusan...

Alhamdulillah...
Aku boleh menarik nafas lega...
Segala urusan aku dah selesai sekejap tadi...

Kiranya aku tak perlu fikir apa2 skg...
Suma assignment dah hantar...
Baru jap tadik aku email kat pensyarah...
Urusan kat tempat keja pun selesai...


Gile betul petang tadik bole pulak karen mati...
Dari kul 4.30 pm hingga 8.00 pm...
Tentulah aku gelabah kacang sbb masa tuh aku tgh main The Sims Sosial...
Walhal masa tu sepatutnya aku siapkan segala keja...
Tapi aku tak gabra orangnya...
Sebab masih ada masa lagik...Haha...!!!

Takde karen tentulah panas...
So, kitorang anak beranak lepak kat luar umah...
Main la buai tuh yang dah lama aku tak duduk...
Kak Ngah kebetulan tengah goreng jemput2...
So, memang sedap sangat la makan ramai2...


Tak lama lepas tuh Mimi anak sedara aku balik dari sekolah agama...
"Skg takde karen...Mak Dik tak boleh siapkan assignment...
So, tak jadi pegi JB"...
Anak sedara aku ni lurus bendul sikit kadang2...
Tak lalu makan jemput2 tuh takde selera katanya... kah kah kah...!!!

Masa karen dah ada balik tuh...
Mimi sound baik punya...
"Mak Dik, buat assignment...!!!"
Kata dia dengan riang gembira...

Sampai skg Mimi tak tau kitorang tipu2 dia je...
Besok la aku cakap kat dia...
Kesian kan dah 10 tahun masih kena tipu lagi...haha...!!!

No comments: