Tuesday 30 April 2013

Ending Drama Jodoh...

Semalam dah abis dah drama Jodoh...
13 minggu menonton dengan penuh khusyuk dan fokus...
Ya betul ianya happy ending...
Memang la kena happy ending takkan nak sad ending pulak...

Macam yang pernah aku beritahu kawan2 di forum...
Cite nie sesungguhnya serupa dengan drama Jepun 'Ice World'...
Yang aku pernah tonton belasan tahun lepas...
Ending untuk hero dan heroin tuh sekejap sangat...

Aku tak nak banyak komen...
Cuma yang aku terfikir hanya satu...
Episod akhir macam menunjukkan ada beberapa episod lagi lepas nie...
Tak faham kenapa penulis skrip menjadikan ia begitu...

Tak keterlaluan kalau aku kata...
Perasaan penonton dipermainkan saje...
Arhhh, tadi aku dah kata tak nak komen...
Tapi kena la belai dan hargai pengorbanan 13 minggu orang menonton kan...

Lagi satu perkara yang aku fikir...
Orang buat drama tak buat pratonton ker ekh...
Cuba la bagi juri awam ke apa ke...
Suruh tengok dan komen mana baik mana buruk sebelum siar kat TV...

Tak pun tunjuk kat aku je nie haa...
Kalau ending macam tuh 3 hari 3 malam aku boleh komen noks...
At least bagi la beberapa lagi scene sweet2 En Azlan n Olly kat ending tuh...
Apa jadi pada buchuk, katya dan peserta Jodoh yang lain kami nak tau juga...
Uwaaa...!!!

Apa pun, aku bersyukur dan berterima kasih juga...
13 minggu bersama Jodoh yang berwarna-warni...
Ketawa dan menangis bersama Encik Azlan dan Olly...
Selain aku dapat ramai kawan forumer baru juga...

Gambar En Azlan sebagai pengubat rindu... Motip...??? 

1 comment:

Misz Nuriz said...

waaaaaaaaaaaaaa winduuuuuuuu jodohhhhhh sgt2.. sobs sobs sobs *lap ayaq mata *