Saturday 10 December 2011

Sobri Anuar Bawal Power a.k.a Cikgu Naemah

Musim Maharaja Lawak Mega nie aku tak pernah miss tengok tiap2 minggu...
Minggu2 awal dulu ramai yang tak kenal Sobri Anuar dari kumpulan BP (Bawal Power)...
Kalau Bob tu ramai la yang kenal kannn...
Tapi Sobri ni familiar je bagi aku...


BIODATA
Nama ~ Mohd Sobri Anuar bin Mohd Tarmizi
Tempat Lahir ~ Kuantan, Pahang
Bangsa ~ Melayu
Umur ~ 35 tahun (2011)
Bahasa ~ Inggeris dan Melayu
Filem ~ Anak, Karak, Misteri Jalan Lama
Drama ~ Dakolin Dakosi
Program TV ~ AC?


Aku tau tentang Sobri nie sejak dia berlakon cite Dakolin Dakosi...
Cite nie disiarkan kat Astro beberapa tahun lepas...
Usahasama AC Mizal dan Adlin Aman Ramli...
Masa nie diorang belum jadi biras lagik...
Tapi Adlin dah bercinta dengan Emilda Rosmila dah...

Dakolin Dakosi

Cite nie konsepnya sangat kelakar...
Sorang pelakon tuh bawak banyak sangat watak...
Untuk tak nak keliru dan senang kite cam diorang akan pakai name tag...
Serius kelakar giler...

Sobri Anuar antara pelakon utama...
Banyak watak dia bawak atau kata lain banyak laa name tag dia...
Tapi paling aku ingat ialah watak Cikgu Naemah...
Cikgu Naemah tu pakai tudung...
Tapi ngajar cam haram ntah hape2 dia suruh murid dia ikut baca...

Aku gugel gambar Cikgu Naemah langsung takde  pulak...
Kalau ada kan best...
Sejak tuh aku panggil Sobri Anuar nie Cikgu Naemah...
Walaupun tau nama dia Sobri tapi tetap sedap menyebut Cikgu Naemah...

Untuk Maharaja Lawak Mega ni aku dengar macam2 tentang Sobri...
Aku dah add dia kat fesbuk dan dia terima...
Apa pun aku harap Sobri tabah dengan segala dugaan...
Jangan tension2 hadapi segalanya dengan senyuman...

MLM minggu pertama BP kelakar giler...

MLM minggu kedua BP sangat menghiburkan...

Aja! Aja! Fighting Cikgu Naemah...!!!

No comments: