Sunday 8 September 2013

Aktiviti Baru...

Banyak benda berubah sekarang nie...
Semuanya di luar dugaan aku...
Hendak tak hendak aku kena cari jalan...
Untuk kekal hidup sebagai manusia biasa...

Terkini, aku dah bergiat aktif dengan kawan2...
Berborak sakan kat whatsapp...
Group asrama masa sekolah...
Termasuklah group masa belajar dulu...

Hasilnya, hujung minggu nie...
Aku akan menghadiri prareunion kat Shah Alam...
Dah lama dah kawan aku ajak ke rumah dia...
Tapi aku sentiasa menolak...

Nanti 2 November aku akan pegi reunion lagi...
Kawan2 masa study nak berkumpul semua...
30 November pulak reunion asrama sekolah...
Aku dah hantar nama untuk menyertainya...

Begitulah adanya...
Meh sapa2 nak ajak aku gi reunion...
Gi gathering ker...
InsyaAllah aku akan sertainya dengan senang hati sekarang...


No comments: