Sunday 29 December 2013

Azam Baru...

Tahun baru azam baru...
Normal je kan ada azam setiap tahun baru...
Aku pernah juga ada azam...
Tapi macam jarang terlaksana jer...

Azam aku biarlah simpan dalam hati...
Bukan rahsia pun...
Aku nak jadi kaya...
Eh, tercakap pulak...

Hari nie nak cerita pasal azam orang lain...
Aku ada tanya seseorang hari tu...
Dan inilah jawapannya...
Ada tiga azam semuanya...

  • Bersama dengan aku
  • Nak stabilkan bisnes
  • Nak buat apa yang dia dah lama tak dapat buat

Aku harap ketiga-tiga azam tersebut tercapai...
Yang pertama adalah hidup mati aku...
Yang kedua adalah masa depan aku...
Yang ketiga tu rasa simpati aku pada dia yang melimpah ruah...

2014...
Doaku tak pernah putus...
Semoga segalanya berjalan lancar...
Amin Ya Rabbal Alamin... 


No comments: