Sunday 1 April 2012

Tagged 2

Beberapa hari lepas...
Fasya a.k.a Nola ada wat menda nie kat blog dia...
So, aku berkenan nak buat jugak...
Sebagai pembukaan bulan April yang aku suka nie...

1.  Apakah yang sedang anda lakukan sekarang?
Melayan CastleVille dan The Sims Social sambil tengok Mentor kat tibi...


2.  Kalau boleh, apa yang anda ingin lakukan sekarang?
Aku nak tidur... Hehe...!!!
Tapi tak boleh lagik...
Sebab aku belum iron baju, belum siapkan kerja opis bla bla bla...


3.  Apakah nama jiran anda yang anda tahu?
Harus la Kak Long aku sebab rumahnya sebelah rumah mak aku nie...


4.  Bilakah kali terakhir anda bercuti dengan rakan-rakan/ahli keluarga/perempuan simpanan/lelaki simpanan/seorang diri?
Bila ekh... Bulan Disember tahun lepas kot...


5.  Jika tiada orang di sekeliling anda akan...?
Aku wat menda rutin gak...
Layan internet dan tengok tv...


6.  Warna langsir kegemaran anda adalah...?
Oren...
My fav colour...


7.  Apakah perangai rakan anda yang anda paling menyampah?
Tak sedar ruang...
Ntah hape2...


8.  Siapakah rakan anda paling kelakar?
Kak Long n Kak Ngah aku...
Adik beradik pun kira rakan gak kan... Hehe...!!!


9.  Yang paling tak kelakar pulak?
Ada sorang tuh opismate suka menabur fitnah...
Walaupun dia wat lawak aku tetap rasa nak muntah...


10.  Anggota badan anda yang paling hot?
Lesung pipit...
Eh, lesung pipit dikira anggota badankah? Haha...!!!


11.  Anggota badan pasangan anda yang paling hot?
Sorry, I takde pasangan hoccay...


12.  Siapakah selebriti yang anda paling suka tengok kat red carpet?
Jozan...
Anyway, kat mana2 pun aku suka tengok diorang...


13.  Apakah perkara yang anda wajibkan kepada semua pasangan anda lakukan kepada anda?
Semua...??? Maksudnya ramaikah...??? Huhu...!!!
Kalau aku, sekurang2nya jangan hisap rokok depan aku kira dah okey...


14.  Apakah mereka suka lakukan?
Macam takde kaitan je soklan nie dengan aku... Hehe...!!!


15.  Perangai anda yang anda paling tak suka?
Cepat marah...


16.  Perangai anda yang anda paling suka?
Aku suka bercerita dan kadang2 aku rasa saya nie penglipur lara...
Boleh gitu... Haha...!!!


17.  Kalau anda boleh belasah sesiapa sahaja pada masa sekarang, 
siapakah orang yang anda nak belasah itu?
Aku takde rasa nak belasah sesiapa...
Wah...!!! Feeling2 mulia kan aku nie...
Tak kuasa aku nak pukul2 orang...
Nanti tangan aku yang sakit...


18.  Kalau anda boleh pilih apa-apa kerja, apakah kerja anda mahukan sekarang?
Aku sangat teringin nak jadi cashier kat pasaraya dan kerja kat pondok tol...
Sebab pegang duit cam best jer...
Tapi tak pernah tercapai sampai sekarang...
Serius aku rasa kerja tuh best giler...
Tapi gaji aku nak gaji aku sekarang la... Huhu...!!!
Dapat jadi cashier sehari je pun jadi la kot...


19.  Jika anda seorang yang sangat kaya dan dibenarkan memelihara anak-anak ikan, 
siapakah yang anda akan pilih untuk menjadi anak-anak ikan anda?
Semestinya Lee Dong Wook...
Hambek ko internasional gituh... Wakaka...!!!


20.  Adakah anda bahagia?
Kadang2 aku rasa bahagia...
Kadang2 tak...
Biasalah mood seharian kan berubah2...

2 comments:

Fasya Abadie said...

terjah sambey tengok lesung pipit akak.. hehehe...

Loki said...

Haha nola...
Thanks sudi jengah sini...
Pas nie kak vis akan buat lebih banyak tagged lagik...
Huhu...!!!