Friday 22 June 2012

EURO 2012 ~ Go Germany...!!!

Huh!!! Lama giler tak menulis kat blog nie...
Yea... Hidup memang bermusim kan...

Biarlah aku menulis dengan ringkas dan padat...
Musim EURO yang ditunggu2...
Aku kekal menyokong Germany...
Yeah...!!! Memang semua game diorang aku tengok live ler...
Tido sejam je sebelum gi keja...


Aku memang happy giler Germany menang suma game dalam kumpulan...
Sekali gus jadi juara kumpulan B iaitu kumpulan maut tuh...

Sebenarnya aku minat suma pemain Germany...
Tapi kalau ikut paling minat ada la beberapa orang dalam carta aku...

Paling minat ~ Bastian Schweinteiger
Aku memang paling suka tengok dia atas padang...
Berkarisma...

Kedua minat ~ Mesut Ozil
Ozil sangat stylo...
Pemain muda yang hebat...

Ketiga Minat ~ Jerome Boateng
Pertahanan yang sangat kemas...
Bermatian2 bila buat kerja...

Keempat minat ~ Per Mertesacker
Aku suka tengok dia main masa World Cup 2010 dulu...
Tapi untuk Euro kali nie dia belum diturunkan lagi...
Harap dapat tengok dia beraksi...

Harapan aku Germany dapat jadi juara tahun nie...
Aja Aja Fighting...!!!

1 comment:

Unknown said...

sy sokong england..