Friday, 19 October 2012

Demam MasterChef Malaysia 2 ~ Go Ammar...!!!

Menggagahkan diri menulis dalam blog  nie...
Moga ia tak bersawang dan terus dilupakan...
Aku bukan bizi tak hengat dunia...
Tapi aku suka buat hobi bermusim...

Tapi tengok tv bukan hobi aku yang bermusim...
Tak pernah jemu dari dulu lagik...
Program terbaru yang aku gilai ialah Masterchef Malaysia musim kedua...
Yeahhhh...!!!




Musim kali nie aku tengok dari awal...
Bermula dari top 40...
Melalui 6 saringan...
Akhirnya hanya 24 orang yang terpilih...

Tiap2 episod aku tgk penuh semangat...
Tiap2 episod gak aku rakam untuk ulang tengok...
Sekarang dah top 15...
Memang menarik di samping sakan borak kat forum cari.


Sapekah peserta kegemaran aku kali nie?
Harus la ada kannnn...
Dia nampak sangat berkarisma pada aku...
Tak lain tak bukan ammar... Hehe...!!!


Biodata Ammar

Muhammad Khairul Ammar bin Jasni

22 tahun

Pelajar Penerbangan 

Berasal dari Selangor

Berkejar nak ambil barang masa cabaran luar...

Ammar teka2 bahan masa pusingan penyingkiran...

Berpeluang merasa makanan dalam kuliah master...

Sape2 yang nak menjejak dak ammar nie...
Silalah klik yer...



Good luck for Ammar...
Masak sedap2 tau...
Aku doakan Ammar jadi juara MCM 2...
Amin... ^_^

3 comments:

Mey said...

Sy minat Amar jugak... prasan x, dia jrg diexpose dlm MC kan..

Zai Vis said...

Hai mey...
Thanks jengah blog saya ^_^

shahirahkhairudin said...

mak akan doakan menantu mak ini.. go ammar go !