Thursday 28 March 2013

Lagu Tema Drama Jodoh Di Astro Ria...

Sementara demam drama Jodoh masih melanda nie...
Sesuai la kot aku nak kongsikan lagu tema drama nie...
Lagu temanya ada tiga...
Semuanya sedap2 belaka pada pendengaran aku...

En Azlan dan Olly

1.  Waktuku oleh Mill

Memandangkan lagu nie sangat merdu...
Sekali dengar dekat drama Jodoh hari tuh terus aku jatuh chenta...
Maka, sekarang lagu nie adalah ringtone handphone aku...
Thanks pada Mimi anak sedara aku yang tolong buatkan ringtone tuh...


2.  Fatamorgana oleh Tysha Tiar

Lagu nie catchy2 jer...
Lagu nie main masa permulaan drama nie...
Yang masa montaj tuh...
Gramatis kan tajuknya fatamorgana...



3.  Kota Antara oleh Dazrin Kamarudin iaitu En Azlan sendiri

Setakat nie lagu En Azlan nie lum ada videonya...
Dengar2 diorang tengah wat MV sekarang...
Seriusly tak sabar nak tengok...
Sesungguhnya aku sangat berbangga Dazrin boleh nyanyi sebaik tuh ^_^

Update ( 21 April 2013 ) :

MV Kota Antara Hencik Azlan dah ada...
Boleh tengok kat Astro Ria...
Nie ada diorang upload kat Facebook Jodoh...
Jom menghayati sweetnya En Azlan dan Olly dalam MV Kota Antara...

Lirik Kota Antara

seringkali ku rasai
alam ini bagaikan terhenti
tiada cahaya tiada lagi nyawa
merana kerana cinta di dada

tak terdaya ku melangkah
segala perjalanan mengundang padah
relaku menunggu biarpun dalam pilu
sehingga masanya kita bersama

hanya di kota antara aku yang meniti
panas mentari salju menggigil
aku terpenjara sepi dan menanti di antara
di antara kau dan dia

biar cinta ku rasai
bersemadi abadi di kota ini
takkan aku mampu melihat airmatamu
biarkan ku bersendiri di sini

dan bila rasa terseksa
ku sering mencari jalan keluar
mengharapkan semuanya berakhir

kau maafkanlah diriku
ku takkan bisa menghulurkan cinta
yang separuh bersamanya...


Lagu & Lirik : Audi Mok


Jom hayati gambar-gambar dalam MV Kota Antara
En Azlan terkenang kisah lalu
Print screen by tiewa @cariforum

Apakah yang diperkatakan oleh En Azlan
Thanks my dear tiewa @cariforum

Happy Ending
Lagi gambar yang diprint screen oleh tiewa @cariforum

Suka sangat tengok Olly wat muka gini
Kredit to tiewa @cariforum atas kegigihan beliau

Segala link facebook, lirik Kota Antara dan gambar2 yang diprint screen kredit kepada forumer tiewa...

No comments: