Friday, 1 March 2013

Lirik Lagu Tapak Kasut Atas Jamban Duduk ~ Drama Jodoh Astro Ria

Aku dah dilanda demam lagi...
Kali nie demam drama Jodoh...
Drama nie disiarkan kat Astro Ria setiap Isnin 9 malam...
Teraju utama cerita nie ialah Scha Alyahya dan Dazrin Kamarudin ...


Ternyata penangan Encik Azlan dan Olly sangat kuat...
Tiap2 hari aku layan rakaman drama nie...
Tak jemu2 dan tetap gigih nak gelak jugak...
Malah setiap hari tak sabar nak tunggu kemunculan Isnin...

Nie lagu nyanyian Olly...
Masa nie peserta diberi tugasan cipta dan nyanyi lagu untuk En Azlan...
Sepatutnya lagu nie puji memuji En Azlan la kiranya...
Tapi tengok je la apa Olly dah buat... Hahaha...!!!


Tapak Kasut Atas Jamban Duduk

Satu hari aku pergi
Jamban perempuan di Midvalley
Aku lari sekuat hati
Tahan air dalam pundi
Jamban semua macam penuh
Cuma satu macam free

Masuk situ aku lihat
Jamban duduk bukan cangkung
Aku pun ready nak landing
Tiba-tiba mata aku nampak sesuatu
Apakah itu...???

Tapak kasut tapak kasut
Tapak kasut tapak kasut
Kurang ajar siapa cangkung jamban duduk
Tak takutkah kaki terpelusuk
Tak takutkah kena sumpah

Kau ingat punggung aku ini
Mahu cop tapak kasut free

Tapi apa akan daya
Aku sudah tidak tahan
Aku landing hati berat
Tapi lega air surut dari pundi
Tapi tapak kasut itu melekap di punggung aku

Saiz lima saiz lima
Siapa dia saiz lima
Kurang ajar siapa cangkung atas jamban duduk
Tak takutkah kaki terpelusuk
Tak takutkah kena sumpah

Lagu : Kye / Ciecie
Lirik : Liza
Lagu Asal Oleh Huda / Zonda dari DahlanSteady

Kredit to : Facebook Jodoh 

Nota Kaki : Sape2 yang suka lepak kat Cari Forum, meh borak pasal Jodoh kat sini ^_^ 

5 comments:

Miss YuKa NoLieY said...

sgt3 bez cite nih tmbh2 ada Olly lakonan Scha Alyahya..gelak sakan sy tgok watak Olly 2..klakar giler..

Zai Vis said...

Best kan cite nie...
Terbaek lakonan dazrin dan scha ^_^

Ika Silviana said...

bes x cta ni...xtgk ag...minat 2 2 dpa

Zai Vis said...

Cite nie sgt best... Terbaek dari ladang dan lautan dalam... Haha...!!!

aein safinah said...

xleh blah lirik tu. hahaha. walaupun x pernah tgk citer ni, tapi nak tergelak pulak dengar lagu tu. hahahaa