Tuesday 19 February 2013

Follower Ke 200...

Diam tak diam...
Blog aku dah ada 200 followers...
Sebelum nie follower aku ada 125 orang...
Tu pun hasil penggigihan melepak kat fibox sekitar April tahun lepas...

Biasa la time tu struggle nak wat assignment kan...
Time tu la tetiba gatal nak wat menda pelik...
Chatting kat fibox tu best gak tp skg dah tak wujud pun...
Pas tuh aku tak hiraukan blog aku sangat dah...

Beberapa hari lepas...
Aku terfikir nak blogwalking...
Gigih follow blog sini sana...
Sambil tu dapat juga tambahkan ilmu...

Kebetulan musim cuti sekolah so budak sekolah ramai...
Dan akhirnya hasil ramah mesra aku berjaya...
Terima kasih wat semua bloggers yang follow blog aku...
Semoga sudi singgah lagi yer...


Gadis bertuah yang jadi follower ke 200 bernama Cik Atynn...
Nie link blog beliau http://atinbiah.blogspot.com/
Terkini yang aku tengok blog dia dah ada 387 followers...
Aku le tuh followers ke 387 beliau... Huhu...!!!

4 comments:

Unknown said...

wow~bagus2 ok selamat bw lagi..
follow sini juga

Unknown said...

usaha tangga kejayaan". happy blogging dear :)

Unknown said...

wahhh. congrats :)

bicara mak dara said...

tahniahhhhhhh