Sunday 5 February 2012

Awan Nano ~ Tribute To Hafiz & Johan

Raja Lawak 6 minggu ke-4 semalam telah menemukan Johan dan Hafiz AF...
Seriusly sangat cute diorang berdua tuh...
Aku memang dah minat giler kat Johan sejak lama...
Dan aku sangat minat dengan Hafiz walaupun agak baru juga...
Nantilah aku buat entri macam mana aku boleh jatuh minat pada Hafiz yer...




Cari utube lagu Awan Nano...
Terjumpa pulak versi tribute untuk Hafiz dan Johan nie...
Video ni dibuat oleh sayang76 dari Jozannurse...
Walaupun aku Jozannurse jugak tapi aku tak kenal sayang76 nie...
Mungkin nick dia untuk Cari Forum dan utube adalah berbeza...
Ataupun...
Dia bukan Jozannurse versi Cari Forum sebab ejaannya Jozannerz...
Tak kisah lah tu kan bunyinya sama saje...

Thanks buat sayang76 sebab buat video dedikasi nie

Nota Kaki : Aku letak watermark kat gambar di atas sebagai upah aku printscreen la ekh... Nak kata aku pegi studio tuh snap sendirik gambar dak berdua nie memang takde... Takpe kot wat cam tu...

No comments: