Wednesday 22 February 2012

Geng Kereta...

Dah 3 tahun aku pakai kereta aku yang sekarang nie...
Rasa cam baru jer beli...
Ehh, dah 3 tahun rupanya...
Cepatnya masa berlalu...

Dalam tempoh 3 tahun nie...
Kat opis aku sorang je pakai keta jenis tuh...
Walaupun kalau tengok kat atas jalan raya...
Memang berlambak giler keta yang sama...

Motip sedih giler muka keta nie... Hehe...!!!

Tadi, kerani tempat kerja aku bawak keta baru...
Sama jenis dengan aku wei...!!!
Baru giler...
Baru kuar petang semalam katanya...
Plat pun JNK...

So, sekarang keta aku ada kawan nampaknya...
Cumanya keta akak tuh kaler silver...
Aku punya kaler kelabu...
Eh, kelabu ker tuh...
Aku tak buta warna kannn... Hehe...!!!

Nota Kaki : Rindunya kat keta lama aku yang banyak jasa dan memori tuh... Tak sangka dah 3 tahun tak jumpa... Hurmmm...

No comments: