Sunday 25 September 2011

Entri Tergantung...

Minggu nie merupakan minggu yang amat memenatkan bagi aku...
Memenatkan dari segi kederat dan juga otak...
Kiranya rutin aku menghadap internet juga terjejas sedikit sebanyak...
Tapi tak jadi hal la tu sbb sekurang-kurangnya aku masih dapat online wpn tak sekerap selalu...

Lima hari lepas, aku ada wat entri pasal Restaurant City...
Kelakarnya sebab terlalu penat aku boleh tertidur depan lappy...
Konon kekdahnya aku nak letak gambar restoren aku kat entri tuh...
Tapi oleh kerana tertidur maka entri tu jadi sekerat jer...


Mujur jugak entri tergantung sebab aku dah publish sebahagian post sebelum tuh...
Kalau belum publish langsung harus entri tu pun tak wujud...hehe...!!!

Maka hari nie, aku sambung gak la niat nak letak pic tuh wpn cam dah lama je kan...
Tak baik wat keja sekerat2 nie kan...Huhu...!!!

No comments: