Sunday 4 September 2011

Pendeknya Cuti...

Skg nie dah pukul 3.40 pagi...
Maknanya dah hari Ahad...
Bermaksud sehari lagik je cuti yang ada...
Adusss...!!! Tensionnyer dah nak naik keja balik...
Aku bukan la gigih nak gi beraya ke hape tapi rasa cam cuti raya pendek sgt...

Pas nie kembali la kepada rutin2 harian di tempat kerja...
Wah...!!! tak nak ada rutin tak yah la gi keja kan... hahaha...!!!
Tak gi keja nak makan apa...
Takkan nak makan pasir...huhu...!!!

Raya nie antara raya yang paling kacau bilau dalam family aku...
Bukan apa, masing2 demam tp mujur kami demam secara berperingkat...
Mula2 mak, pastu kakak n terakhir adalah aku...
Kalau tiga2 tumbang serentak tak ke haru...


Pasal raya tu aku tak kisah sgt...
Tapi aku berdoa moga2 aku sihat sepenuhnya sebelum nak keja sok...
Takkan aku nak MC hari Isnin nie tentu diorang bajet aku saje je sambung cuti raya...
Ape ke hal aku yang duk sekangkang kera dgn tempat keja nak cuti sedangkan yang raya kat Terengganu, Perak, Penang n Melaka boleh balik khennn...

Nie pokok idup atas meja aku...
Dah seminggu tinggal kang mati kering pulak tak disiram... Huhu...!!!

Apa pun, Selamat Hari Raya tuk korang semua...
Moga ceria di hari mulia ini (",)

No comments: