Tuesday 20 September 2011

Restaurant City...

Restaurant City ialah salah satu permainan yang ada kat fesbuk...
Dah lama gak aku main RC nie sejak tahun 2009 lagik...
Permainannya mudah je kena bagi tenaga kat pekerja restoren kita...
Nanti pekerja tuh hidang makanan kat pelanggan dan dapatlah duit...

Konsep permainan RC nie ialah kite kumpul bahan masakan tuk dijadikan hidangan baru...
Bahan makanan nie kite boleh dapat dengan main RC setiap hari, jawab soalan kuiz, bertukar2 bahan masakan dgn kawan etc...
Paling comel RC nie sebab dia akan tulis berapa hari kite dah main RC secara berturut2...
Permainan lain mmg takde tuliskan rekod cam tuh...



Paparan nie yang tertera kat lappy aku petang tadik masa aku masuk RC...
Hahaha...!!! Kagum tak kagum la khennn...
Aku dah main menda nie selama 455 hari berturut2 weh...

Nie aku crop supaya nampak lebih jelas...Haha...!!!

455 hari tuh aku rasa tempoh yang panjang bagi aku...
Sebab RC dulu2 takde tunjukkan bape hari dah online cam gini...
Aku tak ingat bile diorang mulakan cara nie...
Yang aku pasti kali terakhir aku tak online dan tak dapat main RC ialah masa aku masuk wad seminggu kerana denggi pada bulan Mei 2010...

Kiranya aku nie tak kira la apa berlaku pun aku tetap online jugak...
Tak kira la waktu aku tengah berhempas pulas dgn assignment ker...
Tak kira la aku tengah exam ker...
Tak kira la hari raya pertama ke, kedua ke, ketiga ke aku tetap online gak...
Tak kira la hari hujan, panas, mendung, kilat sabung menyabung ke aku tetap online jugak khennn...

Nie gambar restoren aku...
Tak dapat ambik gambar penuh sbb boleh zoom out setakat nie jer...
Hehehe...!!!

No comments: