Monday 15 August 2011

Kek Cawan Saya...

Kek cawan nie ada nama aku kat atasnyer...
Rasa dah lama tak tgk gambar nie...
Rasa dah lama tak makan kek cawan nie...
Makan la sgt padahal aku tak pernah makan pun kek nie...

Kek nie dikalerkan oren atas permintaan aku

Kek cawan nie dibuat khas oleh teman forumer masa kitorang tgh gigih berkuntum dalam satu benang dulu...
Kawan aku nie namanya Yune Octovia...
Sangat indah namanya sebaik pekertinya...
Orangnya mmg sporting giler n kalau part membawa mmg dia master...Hehe...!!!

Kisahnye Yune nie kerjayanya pembuat kek cawan...
Masa tuh kitorang akan wat permintaan utk dia wat kek cawan untuk kitorang...
Aku antara yang terawal dapat...
Malah aku dibuatkan dua kali...Huhu...!!!
Jangan jeles yer :-P

Kek cawan kedua dari Yune

So, apa jadi pada kek2 cawan nie lepas ditangkap gambar n diupload untuk tatapan tuan punya nama...
Yune akan arahkan adik dia ke sedara mara dia ker makan kek nie...
Sampai situ je lah riwayat kek2 nie suma...Hehe...!!!

Aku teringin nak makan kek nie...
Memang macam kempunan...
Lebih kempunan sbb skg aku n Yune dah lama tak berhubung...
Walau apa pun, aku doakan Yune sentiasa sihat dan ceria di samping keluarga n teman2nyer di Sabah sana...
Amin...
Koleksi kek cawan hasil air tangan Yune

No comments: