Sunday 14 August 2011

Berakhirnya Hari Ini...

Sejak beberapa minggu lalu...
Aku menantikan hari ini tiba...
Hampir setiap detik aku menunggu hari ini tiba...
Walau penuh debar n ketar aku tetap harap hari ini tiba...

Dan...
Hari ini memang dah betul2 tiba...
Tiba dan berlalu pergi macam tu jer...
Segala tekanan macam dah terlepas bebas...
Dada yang sesak rasa lapang...


Kalau nak diikut2kan dah 2 tahun aku study...
Mustahillah aku tak dapat sesuaikan diri...
Sampai nak stress bagai sekadar nak exam je khennn...
Malu la cam tuh...wakaka...!!!

Cuma sem kali nie aku agak malang...
Dua paper yang aku amik kebetulan exam dalam sehari...
Pagi dan petang...
Otak terasa penat...Tangan dah tak larat...
Kudrat pun dah tak berapa kerat...


Dah sistem uni nie cam nie...
Kami ditentukan untuk exam pada hari Sabtu n Ahad jer...
So, untung sabut timbul...untung batu tenggelam...
Kali nie aku tenggelam...
Sesuai la khennn dgn tagline aku "aku tenggelam dalam kenangan". Haha...!!!

Bunyi cam aku merungut kan...
Walau tak mengaku tapi aku rasa skg nie aku tengah merungut...
Hrmmmm...elemen2 yang aku tak minat dalam diri sendiri...
Aku harap ini bukan rungutan tp perkongsian...
Boleh ke cam tu...Uwaaaaaaa...!!!


Nota Kaki : Bersyukurlah dengan setiap yang dah ditentukan...

No comments: