Friday 5 August 2011

Jangan Salah Tafsir...

Lepak2 di forum...
Banyak topik diperbualkan...
Bile dah masuk topik hati dan perasaan aku pun tak kisah nak share...
Sebab bagi aku tu suma dah jadi bekas bukan berdarah atau menanah lagik...

Mungkin teman baru yang belum kenal rapat merasakan aku masih terperosok kekecewaan...
Sehingga menghadiahkan aku dgn kata2 semangat seumpama ini...


Sebenarnya tidak...
Aku jalani kehidupan yang amat normal dan gumbira hari nie...
Perkara yang berlaku hanya sekadar memori indah utk dikenang saje...
Tapi kata2 di atas ada benarnye juga kan...
Allah maha berkuasa ke atas hambaNya...
Yang nie lebih indah  dan puitis...
Font pun cantik khennnn...
Ya, aku mmg HAPPY tak dinafikan langsung...
Aku tak perlu nak FORGIVE sebab aku tak rasa dia bersalah pun...
Aku malas nak ambik CHANCES lagik sbb tak kuasa dah...
Memang aku langsung tak REGRETS malah aku beruntung sbb dapat peluang...
Melupakan yang PAST itu tak mungkin la dapat aku buat...
Tapi biarlah tak rugi pun...
REMEMBER tu harus la wajib tidak sekali2 akan terpadam...

Jangan salah anggap...
Aku bukannya tengah bersedih saat ini...
Aku tak tipu...

No comments: