Wednesday 10 August 2011

Entri Penuh Kesedihan...

Petang2 macam nie...
Sambil tunggu waktu berbuka puasa...
Sepatutnya aku luangkan dgn baca modul OUM dan bersedia utk exam Ahad nie...
Tapi apa dah aku buat...???
Macam biasa bila dah online aku mmg tak dapat mengawal diri...
Menerjah ke mana2 saje...

Lewat petang tergerak jengah blog kawan2 maya ku...
Sebelum tu aku dah singgah ke blog jejariruncing...
Walaupun entri tu cam dah agak lama tapi aku belum baca lagi...
Sadis dan trajis...
Gagahnya gadis tu menulis panjang berjela macam tu di saat hati betul2 tengah bersepai...


Aku jengah blog teman maya...
Seseorang yang baru2 nie aku rasa amat rapat dgn dia...
Hari nie aku rindu sbb dia tak masuk forum
(kalau dia tau sure dia gelak aku rindu kat dia) Haha...!!!
Ada entri baru dalam blognya...
Tuhanku...Tabahkanlah dia dgn apa yang berlaku...
Mungkin aku tak mampu memberi nasihat atau menenteramkan hatinya...
Tapi jauh di sudut hati aku amat memahami perasaannya...


Tak lupa aku ke blog teman maya seorang lagi...
Kami kenal dan mula rapat di tempat yang penuh gelak ketawa...
Berkongsi minat di benang Maharaja Lawak tapi rupa2nya hati masing2 sebaliknya...
Tabahlah dik...
Takde kata2 yang sesuai untuk diucapkan selain tu yang aku mampu...
Mungkin pengalaman kita tak sama tapi aku sangat mengerti...


Harap Ramadan n Syawal yang bakal tiba memberi sinar baru buat kalian semua...
Dan diriku juga...
Amin...

No comments: