Tuesday 2 August 2011

Bila Exam Tiba...

Bila exam tiba, mula la aku merepek yang bukan2...
Hampir tiap2 sem cam tuh...
Apa nak jadik pun tak tau laa...

Pernah dulu tah sem berapa time nak exam aku bole gile main game Frontierville kat fesbuk...
Fuh...!!! Gigih giler siang malam sampai tinggi gak la level yang aku dah capai...adehhh...
Skg nie hampeh game nie dah sekian lama aku tak bukak...haha...!!!


Pernah jugak aku gigih tgk utube cite2 korea...
Tak cukup dgn tuh gi beli DVD tgk pulak...
Kalau dah cite korea tentulah panjang citernyer...



Kali nie kegilaan aku bertambah satu takak lagik...
Bole pulak tangan aku nie gatal buat blog nie pulak...
Bile dah bukak mula la nak teroka itu ini ke situ ke sini...
Tapi takpe la best jer ada blog nie rupanyer...hehe...!!!



Kali nie jugak aku kembali kepada penyakit lama...
Giler berforum...woohoo...!!!
Kali nie melepak tak ramai tak sampai pun 5 orang...
Tapi benang meriah jer...
Cam ada ramai jer org kat situ...
Lagi pulak aku diamanahkan tuk bukak benang baru...
Bukan aku tak pernah buat dulu tp dah lama tinggal so nerves gak laa...hehe...!!!

Apa pun aku tetap yakin dengan apa yang aku buat...
Masa yang ada kite perlu study smart khen bukan study hard...
Mudah2an segala2nya berjalan lancar cam biasa...Aminnn (",)

No comments: