Thursday 27 October 2011

The Sims Social ~ Facebook


Beberapa minggu nie perhatian aku beralih sepenuhnya pada permainan nie...
Mula2 kawan aku study ajak main...
Akak tuh mmg gigih main The Sims nie...
Biasa la kat fesbuk mesti nak cari jiran pastu nak hantar barang dll...
Akak tu ajak tapi aku cakap aku tak main sbb aku fokus pada Farmville aje...

Minggu berikutnya, aku jumpa akak tu lagik masa kuliah...
Dia bercerita lagik tentang permainan nie termasuk juga jemputannya pada aku untuk ajak main sekalik tuh...
Kali nie aku tak nak menghampakan hati kakak tu lagik...
Balik rumah, aku pun cuba main menda nie...

Aku pernah dengar tentang permainan The Sims dari sorang pelajar praktikal di ofis aku beberapa tahun dulu...
Tapi masa nie permainan nie kena muat turun dulu baru boleh main...
Tak pun install dari CD aje katanyer...
Kat fesbuk memang belum ada lagik...
Beria2 la budak tuh cite pada aku...
Di akhir penceritaan yang panjang lebar tuh aku kata nak pinjam CD dia sebab nak cuba gak main...
Aku sebenarnya bukan beria nak main pun cuma saje nak uji budak nie...
Huh...!!! Haram tak kasi dan lepas tuh tak penah pun cite pasal menda nie lagik...Haha...!!!

Berbalik pada The Sims Social kat fesbuk...
Sekarang aku yang beria2 main menda nie sampai ladang2 Farmville aku pun kadang2 terabai...
Aku bab main cam nie memang gigih tak hengat donia...
Rumah aku dah besar...
Setakat hari nie nilainya dah 124K you...beria khennn...

Kawasan Rumah Aku...
Kalau rumah betul mau berpeluh nak mengemas nie...
Hehe...!!!

Nie pulak imej aku...Kengkonon suka baca buka laa...
Padahal hampehhh...Uwekkk...!!!

No comments: