Sunday 30 October 2011

Mencari Template...

Hari nie aku cam takde keja sangat...
Motip la takde keja kan sbb assignment satu menda tak buat lagik...
Aku gi jengah blog sana sini...
Ternyata blog orang lain suma cantik2 belaka...
Terasa aku amat newbie dalam bab blog memblog nie (rosak bahasa wei...!!!)

Tergerak hati nak tukar template blog...
Cari sana cari sini...
Banyak yang cantik...
Kreatif2 belaka...
Comey2 belaka...
Tapi susah nak cari yang berkenan di hati...

Syarat aku yang nombor satu ialah berwarna oren...
Memang susah nak cari...
Atau aku yang tak reti...Hahaha...!!!
Maklum la dah kertu bukan reti sangat khennn...

Akhirnya, aku putuskan sendiri...
Template yang dah sedia ada nie pun dah cukup comey...
Ini template pertama yang aku reka dengan gigih walaupun terkebil2...
Orang kata yang pertama tu yang terbaik seperti jugak cinta pertama...
Betul ker...Ntah ler...


Warna coklat aku suka tapi oren lagik best kot...

Nie lawa tapi tak cukup oren...

Yes...!!! Nie oren tapi cam simple sangat kan...

Sangat comel... Mengingatkan aku pada cite Coffee Prince...

Nie ceria dan menarik tapi kaler ijau la pulak...

Kesimpulannya, cerewetnya aku...Hahaha...!!!
Apa pun, kepada yang nak cari template untuk blog leh la klik sini website untuk download template blog

No comments: