Wednesday 26 October 2011

Cinta Kereta ~ Garlic Butter Prawn

Rasa cam dah lama pulak tak dengar lagu nie...
Lagu nie disedut dari rancangan Oh Yeah yang disiarkan kat Astro Warna sikit masa dulu...
Masa tuh aku seisi keluarga memang giler betul dengan Oh Yeah...
Banyak la fenomena yang dicetuskan dalam rancangan nie antaranya sentap mak nak n watak Ah Chai...

Segmen Carta Video Songsang nie memang best...
Banyak la lagu2 yang dah ditukar yang liriknya menangkap ke otak dan jiwa...
Tapi dalam banyak2 lagu tuh lagu Cinta Kereta nie yang paling aku minat selain Your Money oleh Wonder Boys...
Walau dengar banyak kali, aku tetap rasa lagu nie sangat merdu dan vokal diorang nie mmg best...


Nie komen aku, sorang yang tak kenal muzik :

Johan  
- Memang tak dinafikan suara Johan memang best.
- Part paling best tang "membayar bulanannya..."


Zizan   
- Suka giler part "Bank pula tak timbang rasa...bla bla bla..." Merdu sangat2 suara Zizan...


Nabil   
- Gaya Nabil petik gitar memang stylo...
- Part "Bang! Janganlah tak timbang rasa...bla bla bla..." Suara Nabil yang meleret tu mmg best...


Afdlin  
- Teruja tengok Afdlin main rekoder...Teringat masa aku sekolah rendah dulu...Cikgu muzik ajar main rekoder...Hehe...!!!
- Part best Afdlin tang "Hey! Menarik kereta aku...bla bla bla..."

P/S : Mr. Afdlin, tak nak buat Oh Yeah musim kedua ker...

No comments: