Friday 7 October 2011

Seniman Menangis ~ Johan RL

Dah seminggu berlalu...
Dah seminggu jugak terniat nak wat entri nie tp tertangguh2...
Minggu lepas aku tengok Lawak Minggu Ini edisi Johan kat tibi...
Memang tiap minggu pun aku tengok LMI walaupun banyak yang sendu...Huhu...!!!


Tak keterlauan kalau aku kata...
LMI Johan nie adalah yang terbaik dalam banyak2 LMI sebelum nie...
Sekurang2nya tak lah dapat label lawak sendu dari aku...Hehe...!!!

Johan membuktikan dia seorang yang kreatif...
Berusaha bersungguh2...
Dia buat homework...
Dia menganggap LMI tuh satu peluang bukan program saje2...
Dia berlatih dengan kawan2nya dan kawan2nya sedar tu rancangan LMI Johan bukan LMI beramai2 cam sebelum nie yang aku nampak artis undangan wat cam rancangan sendiri jer...

Segmen Johan main piano sambil nyanyi lagu Seniman Menangis tuh merupakan part paling berjaya...
Memang lawak giler laa...
Senang citer, memang terbaik dari ladang dan lautan dalam laa...
Johan terang2an meniru Jamal Abdillah penyanyi pujaannya...
Tu yang aku kata tadik Johan wat homework...
Tahniah Johan...!!!

Minta Maaf... Hahaha...!!!

Nie Versi Jamal Abdillah Yang Johan Tiru...

No comments: