Friday 28 October 2011

Takde Karen...

Aduhai...
(Sungguh tak baik ayat pertama dah mengeluh khennn...)
Malam tadik boleh pulak kampung aku nie terputus bekalan elektrik...
Dah tengah malam pukul 11.40 pm pulak tuh...
Terputus bekalan letrik tu memang biasa jugak tp tang tengah malam tu mmg tak biasa...


Sudahnya bergelap...
Mujur sangat aku tak keja hari nie jadi takde la aktiviti menggosok baju malam tadik...
Kalau tak sure aku risau tak hengat sbb gosok baju merupakan agenda penting dalam hidup aku...


Kakak aku sepantas kilat call 15454 wat aduan...
Katanya dalam 1 atau 2 jam dah okey...
Aku terbayang ladang2 Farmville aku yang terbentang luas...
Tanam 4 jam pulak tuh...
Kalau aku masuk tido sure mati kering sumanya...
Tapi  mana larat tunggu...
Nyamuk pun banyak...
Panas lain hal pulak...
So, aku masuk tido gak akhirnya...

Dan pagi nie...
Hasil yang dah ku jangkakan...
Segala ladang aku mati kering...
Kalaulah ladang sebenar berapa agaknya kerugian aku tanggung agaknyer...Hahaha...!!!

Nasib Ko La Strawberry...

No comments: