Monday 30 January 2012

Terkesima...

Opis aku kena menganjurkan suatu permainan...
Aku jadi AJK jugak...
Tapi aku bukan orang penting sangat...
Bidang sukan sebenarnya memang aku tak minat dan tak reti...

Demi tertonggok kat gelanggang tuh...
Ramai gak opismate aku terlibat...
Ada sorang budak tuh...
Tak la budak sangat...
Dah layak jadi bapak budak pun...
Tapi compare dengan umur aku, dia aku anggap budak jer...
Ye la, dia 7 tahun lebih muda dari aku...

Aisey...!!!
Dia nampak sangat berkarisma...
Dia nampak tau serba serbi pasal permainan tuh...
Gayanya sangat pro...
Gaya dia mengadili permainan tuh nampak sangat arif...
Aku dapat rasakan dia betul2 sportman dari kecik lagik...

Dia hensem...
Dia tinggi...
Dia lengkap serba serbi...
Dia layak digambarkan sebagai hero novel melayu...

Peliknya dia cam takde awek jer...
Aku rasa kalau stok2 cam tuh senang2 jer nak dapat awek...
Tahun lepas aku dengar ada dak pempuan opis aku syok kat dia...
Tak tau la berjaya ke tak...

Haha...!!!
Apa aku merepek nie...

Tetiba aku bayangkan kalau aku ada adik...
Lebih tepat adik lelaki...
Mesti best...
Kena pulak nampak sempurna macam budak nie...
Harus dia boleh jadi pelindung adik-beradik aku serba serbi...

Motip entri nie ditulis...???
Haha...!!!
Gedikkah aku...
Tak mungkin...
Halwa mata jer...

No comments: