Tuesday 24 January 2012

Wayang Sempena Raya Cina

Sempena cuti raya cina yang agak panjang nie...
Aku dan family dah gi tengok 2 buah filem kat panggung...
Satu cite melayu dan satu lagik cite mat salleh...


Nie filem Bujang Telajak...
Yang dah ditunggu2 punya lama sebab nak tengok Johan dan Nabil...
Peminat tegar Raja Lawak katakan...

Kitorang tengok cite nie hari Sabtu lepas...
Tapi aku tak nak komen pasal filem nie...
Takut sape yang terbaca entri nie termakan dengan cakap aku...
So, pegilah tengok sendiri di pawagam ye...


Cite ni pulak kitorang tengok hari Ahad...
Balik jemputan kahwin dan berkhatan...
Tengok sebab boring takde ape nak buat...
Aku sebenarnya bukan suka sangat tengok cite mat salleh...
Rasanya dah lama giler tak tengok cite luar...

Kitorang tengok yang 3D punya...
So, happening la menda terbang2 cam terpelanting depan mata...
Cite nie aku kategorikan best...
Part naik lebah tu yang paling aku suka...

No comments: