Tuesday 6 March 2012

Babak Comel Wild Romance...

Aku dah abis tengok drama Korea Wild Romance minggu lepas lagi...
Citenya suspen...
Ala2 misteri penyiasatan gituw...
Tapi memang cute giler la Park Moo Yeol dan Yoo Eun Jae...

Saje je la tengok gambar kat pakcik gugel tadik...
Sekali jumpa gambar nie...
Nie lukisan kartun Yoo Eun Jae dengan Kang Jong Hee...
Gambar Moo Yeol takde pulak ekh...

Serius comey giler...
Muka Eun Jae tuh rasa nak cubit2 jer...
Cutenyer...
Terutama tang mulut dan mata dia...


Banyak babak yang comey dalam cite nie...
Dalam banyak2 tuh aku paling suka masa Moo Yeol jealous kat Eun Jae...
Masa diorang jumpa pemain Blue Seagull tuh..
Nie pemain yang Eun Jae minat tahap dewa...
Harus la terkesima kan...

Aku paling suka part hujung masa Eun Jae hentak2 kaki tuh...
Memang babak yang sangat comey...
Kagum la kat pengarah cite nie...
Kebetulan ada pulak insan yang baik upload kat utube...
Boleh la tengok selalu...


Yang kedua aku suka ialah masa diorang berdua nie lawan tinju...
Babak kelakar dan comel...
Part Eun Jae gelak tu yang mahal tuh...
Moo Yeol lak senyum tu yang wat aku jadi cair...
Masa nie la Moo Yeol sedar sebenarnya dia suka pada Eun Jae...


Kerana babak ni jugaklah aku tau yang sebenarnya Lee Si Yeong tu peninju...
Seriusly cam tak caya...
Tapi tabik la kat dia...
Selain pelakon hebat dia berjaya dalam bidang sukan...

Nie menang betul2 bukan cobaan...


Babak yang aku rasa cukup comey gak ialah masa Eun Jae terlanggar tangga...
Bukan main marah si Moo Yeol nie...
Teringat pulak aku filem Seducing Mr Perfect...
Masa Daniel Hanney bukan main marah kat Min Jun...


Sebenarnya banyak lagi babak comey2...
Tapi tak banyak utube yang aku jumpa...
Masa episod awal2 dulu diorang selalu gaduh pun best...
Dua-dua ganas, melawan dan banyak akal...
Memang tak jemu tengok...

Gambar kartun comey kredit kepada blog nie...
Gambar Lee Si Yeong bertinju kredit kepada chosun.com.

No comments: