Wednesday 21 March 2012

Internet Lembab...

Dah dua tiga hari...
Lappy dan internet aku lembab macam siput...
Abis suma kawan2 kat opis aku tanya...
Macam2 feedback aku terima...

Entah la aku tak tau apa puncanya...
Aku malas nak call TM...
Suatu yang amat membosankan berborak dengan telefonis tuh...
Err...telefonis ke nama kerjaya diorang tuh...
Rasanya pegawai perkhidmatan kot...

Sudahnya aku abiskan masa dengan baca novel jer...
Aku masih ada 4 novel belum baca langsung...
Ada 2 lagi yang terhenti setengah jalan sebab tak best...
Salah 1 tu rasanya memang takkan sambung baca kot...
Sebab sangat menyakitkan hati...
Menipu pembeli dengan sinopsis yang best tp cite bercanggah giler...

Semalam aku dah habiskan cite nie...
Akulah Ciderella oleh novelis Nozi Danisya...
Best jugak cite nie...
Agak berbeza dengan novel2 yang aku dah baca sebelum nie...


Sekarang nie aku tengah baca novel nie...
Kelat-kelas sayang oleh Izzul Izzati...
Aku baru sampai muka surat 145 daripada 597 kesemuanya...
Setakat aku baca nie takde apa2lah aku nak komen yang tak bagus...
Sebab tuh aku masih meneruskan pembacaan...Hehe...!!!


Tahniah kepada dua penulis novel nie...
Dapat la merawat sikit hati aku yang lara nie...

No comments: