Friday, 9 March 2012

Bagaimana Bermula...

Ya Allah Ya Tuhanku...
Apa nak jadi dengan aku nie...
Sungguh aku tak faham dengan diri sendiri...
Makin lama makin teruk nampaknya...

Aku ada 3 assignment yang nak kena buat...
Nak kena hantar hujung minggu nie...
Satu kena hantar pada pensyarah Sabtu depan...
Dua lagi online last hari Ahad...

Sangat menakutkan bila aku belum mula apa lagi...
Giler betul...
Nie rekod sendiri yang aku dah perbaharui...
Sem lepas dua assignment dalam masa seminggu...
Kali nie 3 assignment dalam masa 8 hari...

Ya Allah...
Macam mana aku nak mula nie...
Aku terjebak dengan penyakit baru sekarang...
Leh pulak terjumpa chatbox kat Fibox...
Dan aku terjerumus di situ...

Someone help me plisss...
Cheh...!!! Mana ada someone...
Aku sendiri la kena kuatkan hati...
Cuak beb...
Siyes cuak tahap gaban nie...

Nota Kaki : Nie apahal pulak kuar bintik2 merah kat tangan aku pulak nie... Mudah2an kesihatan aku baik2 je saat2 genting nie... Amin...

2 comments:

ikaa said...

waaaa kak zai...the best laa entry nie..ikaa curi naa :p

Zai Vis said...

Thanks ika comey (",)