Saturday 10 March 2012

Sesaat Kau Datang ~ Ramlah Ram Feat Sleeq

Hari tuh masa aku tgh drive...
Tetiba ada lagu nie kat radio Era...
Aku tak pernah tukar radio lain pun sebenarnya...
Era tetap di hati apatah lagi ada Johan sekarang...


Dengar suara macam kenal...
Oooo Ramlah Ram rupanya...
Jarang telinga aku nak mengklasifikasikan sebuah lagu tu sebagai merdu...
Tapi yang nie memang merdu...
Ya...!!! Ramlah Ram tetap unggul dengan vokalnya...

Suaranya sangat power...
Disamping melodi lagu nie yang sedap...
Tentang kumpulan Sleeq tak boleh komen banyak laa...
Sebab aku tak kenal diorang... Hehe...!!!

Ramlah Ram yang aku kenal...
Penyanyi tersohor zaman aku sekolah rendah dulu...
Sangat sinonim dengan baju ada lampu hati masa juara lagu...
Lagu 'Kau kunci cintaku dalam hatimu' sungguh lagend...


Aku gi cari muzik video lagu nie kat utube...
Kagum sebab penyanyi dan watak utama suma pakai tudung...
Macam2 fesyen ada...
Suka aku lihat perkembangan dunia hiburan sekarang...

Masa tengok pertama kali aku nerves jugak...
Harap2 takde kes bunuh membunuh dalam MV nie...
Kan dah jadi trend MV skg berbunuh2an walaupun orang Islam...
Ntah hape-hape...
Sangat tak sihat pada perkiraan aku...

Tahniah Ramlah Ram...
Tahniah Sleeq...
Tahniah penulis lagu dan lirik...
Tahniah pengarah muzik video...

No comments: