Thursday 8 December 2011

Apokalips X

Cam best je cite nie kan...
Aku berangan2 nak tengok la cite nie kat wayang...
Harap2 hasrat aku kesampaian...
Setelah beberapa cerita yang aku dah terlepas kebelakangan nie...
Aku harap cite ni dapat la tengok...


TENTANG APOKALIPS X
Arahan : Mamat Khalid
Pelakon : Farid Kamil, Jehan Miskin, Peter Davis, Zoee Tan, Vassan, Adam AF, Iqram Dinzly, Pekin Ibrahim, Miera Liyana, Dazzrin Kamarudin, Nur Hazwani, XY Zakaria, Zappa Khalid, Amen Khalid, Azwan Kaswi, Dayana Anak Wayang dan Pyan Habib


Walaupun barisan pelakon nie takde sorang pelawak pun nampaknya...
Aku sebagai peminat tegar pelawak Malaysia nak jugak tengok cite nie...
Sekurang2nya ada Jehan Miskin...
Kakak aku sure nak tengok gak sebab dia minat Farid Kamil...


Trailer Apokalips X

No comments: