Monday 12 December 2011

Ini Bukan Masanya...

Banyaknya nak cite...
Banyaknya nak ulas...
Banyaknya nak menaip...
Banyaknya nak meluah...

Semalam aku pegi tengok Ombak Rindu...
Macam nak cite pasal nie...

Lakonan mantap Maya Karin dan Aaron Aziz...

Hari tu aku pegi jumpa kawan aku masa sekolah dulu...
Best giler jumpa dia...
Rasa macam nak cite pasal tu...

Kawan aku tu pempuan tapi saje letak gambar nie sebab comey...

Minggu hari tu family aku pegi Wonderland Melaka...
Main air ramai2 kat sana...
Siyes best tak hengat...
Aku memang nak sangat tulis pasal tuh...

Permainan kuning belang merah nie paling best...

Hari tu masa takde karen aku dah selongkar majalah lama...
Aku ingat nak tulis pasal Gersang dan 4U2C...
Kumpulan yang aku gilai masa aku kecik2 dan remaja dulu...

Kami rappers yo...!!!

Banyak drama best kat tibi...
Macam nak tulis gak pasal tuh...

Suria Di Cordoba episod akhir minggu nie...

Tapi, ini bukan masanya...
Sungguh ini bukan masanya...
Minggu depan aku ada exam...
Dah genting nie...
Kalau tak insaf jugak tak tau ler...
Wakaka...!!!

Apa pun, yakin boleh Vis...!!!

No comments: