Thursday 22 December 2011

Izinku Pergi ~ Kaer Azami

Dalam novel yang aku baca hari tu,
salah sorang watak tu guna lagu Izinku Pergi nyanyian Kaer Azami sebagai ringtone handphonenya...
Aku memang minat lagu nie...
Suatu masa dulu...

Yang pasti lagu nie sangat sedih...
Lebih sedih kalau tengok video klipnya...
Pendek kata boleh gugur air mata la...
Sangat sedih dan meruntun hati...

Gigih snap nih...

Tapi dah lebih kurang lima tahun rasanya lagu nie...
Masa baca novel hari tu puas aku ingat macam mana melodi lagu nie...
Ingat punya ingat masih tak dapat...
Kekdahnya otak aku pun tak berapa Pentium khennn... Adoiii...!!!

Kematian memang menyedihkan tapi bukan untuk disesali...

Pastuh, cara paling mudah...
Cari la kat utube kan...
Demi mendengar dan tengok VCnya,
Aduhai sedihnya...

Kaer & Dira Abu Zahar...

Antara lain lagu nie mengingatkan aku pada Shawal AF5...
Dulu dia bawak lagu nie masa minggu ke-4...
Persembahan dia dibantu oleh Fatin...
AF5 tu zaman giler2 aku tengok Akademi Fantasia...

Versi Shawal AF5...

Sungguh memori suma tuh...

No comments: