Tuesday 27 December 2011

Teman ~ Lovehunters

Aku macam dah terjerat sekarang...
Jerat atau jerangkap samar ekh... Huhu...!!!
Terjerat dengan novel...
Hari2 baca novel je sekarang nie...

Lagu bertajuk Teman dari Lovehunters nie ada dalam novel 'Akhirnya Aku Kahwin' tulisan Herna Diana...
Dalam cite tuh Fizi nyanyi sambil main gitar tujukan untuk Didi...


Kekdah aku penah dengar nama Lovehunters tuh...
Zaman kecik2 dulu...
So, langkah mudah seperti biasa cari kat utube...
Demi mendengar lagu nie sungguh aku tak pernah dengar...
Tapi lagu nie sedap...

Aku dah ulang banyak2 kali...
Dah masuk dalam playlist aku pun...
Suara penyanyi nie sedap dan unik...
Suara Fizi pun cam nie gak ker... Hehe...!!!


Nota Kaki : Petang tadik aku pegi kedai buku nak beli novel pertama Herna Diana bertajuk Cinta Tiga Suku tapi dah abis pulak... Frust sungguh... Terpaksalah aku beli novel lain...

No comments: