Saturday 31 December 2011

Selamat Datang 2012...

Berbaur-baur...
Itu yang aku alami sekarang...
Sedar tak sedar dah tahun baru lagi...

Bukan tak nak menerima peningkatan usia...
Ada sesetengah pendapat mengatakan pengurangan usia...
Mana yang betul pun aku tak tahu...

Bagi aku umur sekadar angka...
Tak menjejaskan apa2...
Aku tetap enjoy menjalani hidup seperti biasa...

Apa ekh nak dicoret untuk post terakhir untuk tahun nie...
Ermmmm... Yang pasti 2011 merupakan tahun aku membuat blog nie...
Harap aku masih kekal minat untuk mencoret sampai bila2...

Tujuan buat blog nie...???
Tak lain tak bukan untuk mengumpulkan segala kenangan...
Yang manis, yang pahit, yang sedih, yang panik, yang suka, yang lara...
Segala2nya di sini...

Aku anggap blog nie seperti diari peribadi...
Kalau ada yang membaca...
Aku kira itu bonus...
Kalau ada yang mendapat infomasi atau iktibar dari cerita2 aku...
Itu dikira rahmat...

Apa perlunya...???
Siapa tahu suatu hari nanti aku dah tua...
Hilang ingatan ker...
Dapat penyakit lupa ker...
Aku dah lah takde sape2 untuk ingatkan aku tentang memori lalu...
Jadi aku harap dapat buka blog nie dan baca pada usia2 senja aku nanti...
Harap aku tak lupa passwordnya sampai bila2...

Kenapa Arkib Memori...???
Sebab aku nak kumpulkan segala memori di sini...
Jangan kata aktiviti yang kita lalui hari nie bukan memori...
Ia akan jadi memori pada hari esok juga kan...
Sesaat yang berlalu tetap memori...
Dan asalkan ia bernama memori...
Ia berharga pada aku...

Lewat petang ini...
Hati ditambat sepi...
Syahdu...
Adakah kerana besok tahun baru...
Atau memang timing untuk sedih...
Haha...!!! Takde kena mengena langsung...

Minggu lepas, aku ada pegi ke Jay Bee...
Saje shopping dan jalan2 dengan family...
Di Jay Bee, hendak tak hendak terimbau juga memori lalu...
Lama dah aku tinggalkan walaupun tak dapat dipadam...

Dalam mimpi aku nampak dia...
Jelas walaupun berbalam...

Selamat Tahun Baru 2012...
Aja...!!! Aja...!!! Fighting Vis...!!!

No comments: