Monday 28 November 2011

Tagged 1

Gi jengah blog teman yang aku kenali di forum...
raplah-jingga antara blog yang selalu aku jengah...
Pemiliknya Fasha Abadie...
Orangnya pun sungguh comey dan berdikari...

Tengok Fasha ada buat Tagged nie...
Aku pun nak try laa...

* Perkara yang boleh menceriakan hidup anda
Melepak dan borak2 dengan family...

* Tajuk dan sinopsis novel / buku yang kali terakhir anda baca
Aduhhh...!!! Dah lama giler tak baca novel termasuklah sinopsisnya...
Zaman baca novel nie dah lama berlalu dalam hidup aku...

* Nama bunga yang digunakan untuk membuat nasi kerabu supaya berwarna biru?
Aku tak makan nasi kerabu...
So, tanya kakak aku sebab dia suka makan...
Heh...!!! Dia pun tak tau...


* Keistimewaan pasangan hidup anda (kalau belum kawin, special friend pun boleh)
Tidak berkaitan...

* Pandangan tentang filem / drama ala seram yang banyak ditayangkan sekarang
Para penggiat filem takkan dapat seposen pun dari poket aku sebab aku tak berani langsung tengok cite antu...
Untuk drama pulak sangat menyemak iklan cite antu tuh sebab aku takut nak menoleh ke arah tibi time tuh... Uwaaa...!!!


* Rancangan TV yang anda rasakan memberi manfaat kepada penonton? Kenapa?
Suma rancangan pun beri manfaat kalau kite amik dari sudut positif kan...
Tapi kalau nak jawapan, aku akan kata rancangan Backyard Science yang selalu anak sedara aku tengok...


* Perkara paling mewah yang pernah anda lalui
Memandangkan kecik2 dulu aku hidup susah, so aku rasa kehidupan aku sekarang sangat bermewah2 padahal pada orang lain biasa2 je kot...

* Tempat makan best (di tempat anda) yang dicadangkan patut dicuba
Kalau bagi aku memang aku jawab Rengit Coffee dan McD...
Tapi kalau nak promote tempat sendiri aku cadangkan ke Sungai Lurus kat Senggarang...
Situ ada kerang goreng yang sangat sedap KATA ORANG sebab aku tak makan kerang...
Family aku suka makan kat situ...
Kalau ikut aku layan mee goreng sajok...
Mee gorengnya pun sedap...


* Impian hidup anda
Impian aku yang terdekat nie nak abiskan belajar dan konvo...
Wahhh...!!! Tak sabarnya...
InsyaAllah...


No comments: