Saturday 26 November 2011

Selepas Tiga Hari...

Huh...!!! Dah tiga hari aku tak wat entri baru kat blog nie...
Aku dah agak aku memang macam nie...
Dah agak sangat...
Sebab apa...???
Sebab aku kenal diri sendiri...


Kalau diimbas segala entri yang aku buat sepanjang bulan nie boleh dikatakan setiap hari ada entri baru...
Bulan November memang sangat sibuk untuk kerjaya aku...
Kursus berbaris tak masuk lagi bertungkus-lumus siapkan keja kat opis...
Juga sebagai pelajar tugasan nak kena hantar serentak kesibukan tu jugak...

Seperti biasa masa sibuk aku memang suka merepek...
Hari2 sentiasa meluap2 nak tulis entri...
Apa yang aku tengok kat tibi, kat sekeliling atau kat mana saja aku rasa nak tulis...

Sekarang aku dah rilek serilek2nya...
Tugasan suma dah antar...
Keja pun takde...
Jadi, zon bermalas2 pun bermula...

Agaknya aku memang perlukan tekanan untuk jadi kreatif...
Kenapa ekh cam nie...


Dalam bersantai2 sekarang nie...
Aku gigih main beberapa game baru kat fesbuk...
Juga bertambah gigih dalam game yang memang aku suka sejak dulu...

Antara game baru yang aku main ialah CastleVille...
Gi tebang2 pokok, pakuk2 batu jadikan kerajaan...
Kutip2 cukai dari penduduk...
Halau2 binatang kalau terjumpa masa tebang pokok...
Pastuh luaskan jajahan tanah lagik...
Gitulah adanya...

Aku dah lama tak main FrontierVille...
Dulu aku gigih main ni tahap tak ingat donia masa betul2 tengah exam...
Giler weh segala mission aku lunaskan...
Memang tak masuk akal...


Semalam tuh aku bole bukak game nie sebab dah tak tau nak main apa...
Sekali gitu dah tak wujud...
Punya canggih dah digabung beberapa games dalam The Pioneer Trail...
Aku tengok macam ada 3 games je dalam tuh...


Haha...!!! Aku memang addict main game...
Tak heran la sebab kakak aku pun sama...
Anak sedara aku pun sama...
Kiranya penyakit keturunan la nie kot...

No comments: