Sunday 13 November 2011

Siap Juga...

Kelakar pun ada...
Nak gelak pun ada...
Lega pun ada...
Yang penting dah selesai...

Aku dengan kakak aku memang seiring sejalan...
Walaupun laluan kami tak semuanya sama...
Perangai kitorang pun tak sama...
Cuma muka je la kot sama sikit sebab ramai orang keliru siapa kami...

Kul 9.00pm lebih tadik kitorang dah berjaya muat naik tugasan universiti...
Tempoh tamatnya kul 12.00am nie...
Sungguh di hujung garisan khennn...
Gitu la kami setiap semester tapi rasanya semester nie paling dasyat...

Aku nampak je sengih kacang nie...
Tapi sebenarnya aku masih ada satu tugasan yang belum siap...
Sabtu nanti nak kena hantar...
Takpe ada banyak masa lagik...

Dan lagi...
Sok pagi aku akan uruskan hal pertukaran aku yang masih digantung tak bertali...
Nerves wehhh...!!!
Aku harap dengar berita gembira esok...

Ya...!!! Aku masih berharap...

No comments: