Thursday 10 November 2011

Masa Berhempas Pulas...

Ahad nie hari akhir untuk muat naik segala tugasan yang diberikan...
Tugasan2 tu memang dah lama disuruh buat...
Dah berbulan dulu rasanya...
Cuma aku je tak buat...
Aku memang terkenal dengan buat keja di minit2 terakhir...


Sebelum nie aku tunggu kakak aku...
Kakak aku tunggu aku...
Aku dan kakak memang tak pernah kongsi tugasan ataupun tiru sesama sendiri...
Ramai orang kata kitorang senang sebab boleh kongsi...
Tapi kami memang buat sendiri2...

Malam tadi kakak aku dah siapkan salah satu tugasannya...
Giler ekspress dia buat...
Maka, tu adalah detik permulaan untuk aku buat tugasan aku...
Jadi hari nie aku kena pastikan aku siap sekurang2nya satu tugasan dulu...

Ucapan untuk diri sendiri...
"Apa la nak jadi ko nie Vis"

No comments: