Tuesday 15 November 2011

Mee Rebus Hj Wahid ~ Plaza Angsana

InsyaAllah Sabtu dan Ahad nie aku nak pegi JB...
Saje jalan2 tengok uji bakat Raja Lawak 6...
Sebenarnya aku mula pegi tengok uji bakat RL sejak musim keempat lagik...
Tapi sebelum nie untuk negeri Johor di buat di Plaza Kotaraya...
Tahun nie ada perubahan di Plaza Angsana...

Lebih mudahlah nak pegi Angsana tu bagi aku...
Kiranya situ tempat aku melepak jugalah masa muda2 dulu...

Apa yang istimewa kat Plaza Angsana...?
Bagi aku paling istimewa sebab situ banyak memori...Haha...!!!
Aku dulu mula2 keja di JB dan selalu melepak dengan kawan2 kat sana...
Dulu sebelum ada keta, pegi dengan kawan aku naik bas ke Angsana tuh...
Jalan bukan main jauh lagik wehhh...
Tapi memori tak boleh kata la kannn... Indah saje...

Kak Ngah aku orang pertama dalam keluarga yg mengesan kesedapan dan kehebatan mee rebus Hj Wahid...
Kat sini sebut je mee rebus Hj Wahid sape tak kenal...
Aku bukan penggemar mee rebus...
Tapi melihatkan keterujaan + ketaksuban kakak aku,
aku pun join sekali skg...
Seriusly memang sedap...

Sedapnya...Tak sabar nak makan...

Kredit kepada tuan punya gambar yang digugel...

No comments: