Monday 7 November 2011

Sehidup Semati ~ Juliana Banos feat Indigo

Beberapa hari nie aku asyik dengar lagu nie jer...
Aku pun dah masukkan lagu nie dalam playlist utube aku...
Nie suma sebab aku dengar lagu Berdua Bersatu dari kumpulan Forteen la nie...
Bagi aku kedua2 lagu nie ada persamaan...
Tapi tu pendapat aku laa...
Pendapat orang lain aku tak tau...

Berbalik pada lagu Sehidup Semati nie...
Lagu nie aku dengar waktu aku muda2 dulu lagik...
Masa tuh aku tengah study kat Ipoh...
Kalau tak silap dalam tahun 98/99 tak sure bile...

Ingat lagik masa tuh...
Kelas kitorang merupakan kelas yang paling sikit pelajarnya...
Jadi memandangkan kelas tak cukup jadi kami kena pindah duduk kat dewan besar...
Kat dewan besar tu la kitorang dengar lagu nie...

Ada piono dalam dewan tuh...
Kawan aku dak Klang bantai main piano...
Pastuh kitorang bantai main badminton dalam dewan tu gak...
Tapi masa aku melalak nyanyi lagu nie ada sorang classmate sound suruh senyap...
Menyampah cam bagus2 jer...

Tu suma kenangan...
Dan kenangan adalah suatu yang amat berharga bagi diri aku...

No comments: