Wednesday, 2 November 2011

Batu Menghempap Kepala...

Tika dan saat ini...
Aku secara fizikal nampak normal jer...
Tak nampak sikit pun kesan luka...
Ataupun kepala aku dah penyek ke hape...

Tapi hakikatnya...
Batu besar cam betul2 tengah menghempap kepala aku sekarang nie...
Boleh pecah kepala aku nie...
Sebab batunya betul2 besar...


Banyak menda aku hadapi dengan santai jer...
Banyak masalah aku selesaikan selaras kematangan usia...
Tapi nie melibatkan kerjaya...
Aku tak boleh nak fikir apa2 sekarang nie...

BUNTU...

Ya Allah...
Bantulah aku...
Permudahkan segala urusanku...
Amin...

5 comments:

^pARi-pARi^ said...

kenapa nih...
sharing sharing lahh

Zai Vis said...

petang tadik dapat surat...
kena pindah tempat keja...
tak mintak mohon pun...
serius mengejut...

pindah tuh okey lagik...
tapi bidang keja tuh bukan bidang iols...
jauh menyimpang...
tak dapat bayangkan terpaksa bekerja tanpa kegembiraan...

tp nak try bincang dengan boss dulu...
kot dia bole tahan perpindahan ker...
harap dapat dengar berita yang melegekan hati...
skg nie cam dah tak mampu nak fikir apa...

^pARi-pARi^ said...

oohhh..
kena pindah kat mana..
jauh ke....

Zai Vis said...

jauh jugak dari rumah...
tp jauh tu tak masalah sangat...
yang masalah ialah status bidang kerja yang baru tuh...
hrmmm...

^pARi-pARi^ said...

kat mana vis...
bila setat

vis klu masuk danau
notify lah iols ngan quote one of my posting
bolehlah sembang panjang